Dit geloven wij

De Rozenlaankerk is een gastvrije gemeenschap waar de liefde van Jezus Christus wordt verkondigd en waar we in liefde naar elkaar omzien in woorden en daden.

JEZUS is liefde

We geloven dat Jezus' liefde voor jou oneindig is. Die liefde maakt Hij heel persoonlijk door voor alle mensen te sterven aan het kruis, op te staan uit de dood en daarmee te laten zien dat Hij de Overwinnaar is! Zijn liefde geeft leven in overvloed en brengt je dichter bij God de Vader. De liefde van Jezus beweegt ons in het diepst van ons kerk-zijn, want door Jezus’ offer hebben wij uitzicht op een eeuwig leven bij God de Vader. In de Rozenlaankerk doen we wat we doen omdat God ons heeft aangeraakt en daardoor zijn we nooit meer hetzelfde. We willen iedereen bekend maken met Zijn liefde!

uit zorg voor elkaar

Ons geloof in God zien we in actie door de liefde en zorg voor elkaar in de Rozenlaankerk. We doen niets liever dan mensen helpen! Met onze diensten en activiteiten willen we je verder helpen in het leven met God en je toerusten om op een eigentijdse manier te geloven. Geloven doen we niet uit traditie, maar omdat we erkennen dat we niet zonder God kunnen. We geloven dat Hij goed is en dat Hij in alles voorziet, zodat wij op onze beurt kunnen vertellen van Zijn evangelie.

welkom thuis

We geloven dat de kerk het huis van God is en dat je écht bij Hem thuis mag komen. Daarom zeggen we 'Welkom Thuis': welkom op een plaats waar je thuishoort, ongeacht wie je bent en wat je hebt gedaan in je leven. Niemand van ons is perfect en soms twijfelen we aan alles en iedereen, maar ondanks dat - of juíst dan - is er een plaats voor je in de Rozenlaankerk. We organiseren diensten, evenementen en activiteiten voor jong en oud en hopen dat je je thuis voelt bij God en iets proeft van Zijn goedheid.

Nieuwsgierig geworden? Er is altijd plaats voor je in de Rozenlaankerk en je hoort er nu al bij! Als je op zoek bent naar een kerk en een gemeenschap die je toerusten om op een eigentijdse manier te geloven, dan kun je lid worden. Meer informatie: